Silkeskjorte, blonder og mohairstrik

Juni drømme

Efter vores miniferie er min konto temmelig slunken, hvilket selvfølgelig betyder at shoppelysten nu er altoverskyggende. Udover lidt make-up og en bluse fra Mango har jeg faktisk ikke shoppet i Madrid, alle pengene er brugt på cervezas, cappucino og min vægt i tapas, lige som det skal være. Men nu er der altså SALE herhjemme, alle de lækre ting jeg har drømt om foråret igennem er sat ned og det er liiidt hårdt, derfor tænkte jeg at I måske kunne få glæde af mine ønsker i stedet.

This slideshow requires JavaScript.

1. Second female blazer, 399,50 kr. her. 2. Top med blonde fra Samsøe, 400 kr. her. 3. Soaked in Luxury buks i modal, 359,40 her. 4. Gestuz Gaby mohair strik, 539,40 kr. her. 5. Ganni silkeskjorte, 699 kr. her. 6. Shorts fra Samsøe, 350 kr. her. 7. Næsten usynlige sandaler fra Tommy Hilfiger, 559,30 kr. her. 8. Taske i ruskind med frynser fra Adax, 579,40 kr. her. 9. Day cover til iPhone 6/6s til 139,30 kr. her.

Udover de blå shorts tror jeg ikke der er en eneste ting her, som jeg ikke kunne bruge året rundt. Den hvide blazer kan fint agere cardigan, når der (som nu!!) er for koldt til at den kan gå alene. Det er helt sikkert silkeskjorten (som er sat ned med -50%) og mohair trøjen jeg har sukket efter længst. Jeg har forsøgt at hente lidt fra forskellige webshops, så er der mulighed for at komme godt omkring udsalget.

Jeg er næsten på toppen igen, så satser på at blive luftet i dag inden skybruddet er over os. Hvis uvejret rammer, må jeg jo søge ly et sted, Magasin for eksempel…

En glædelig torsdag til jer alle, må der var kaffe, chokolade og kærlighed i overflod!

Leave a Reply

