Oversete webshops

Da jeg er studerende (lidt endnu), har jeg sjældnet så meget overskud på kontoen at jeg bare kan lukke øjnene, mens jeg svinger kortet i Magasin. Jeg får et solidt udvalg af forskellige nyhedsmails, så jeg er up to date på udsalg og shoppeaftner, men jeg er efterhånden også blevet rimelig ferm til at opstøve de fleste produkter en smule billigere på nettet. Inden for de sidste par måneder, er jeg flere gange stødt på lækre beauty-sager på nogle ret uventede hjemmesider.

Jeg har blandt andet købt min skintonic fra Formula 10.0.6 via Komplett.dk! Jeg troede faktisk kun at de solgte hvidevarer, men det gør de langt fra. De har en sektion der hedder “Træning og Helse” hvor under man finder et ret omfattende beauty-sortiment. Som en ekstra gevinst var min toner endda billigere og det var den eneste webshop, som faktisk havde den på lager.

Jeg bruger “So Totally Clean Original Formula” fra Formula 10.0.6, den koster 75 kr. her.

caa01601-2f82-46a7-8a41-a74bcbe06375

Billede fra Komplett.dk

Derudover har jeg via hjemmesiden coolshop.dk fået fingrene i min yndlings BB-cream fra Estée Lauder til kun 209 kr. og så med gratis fragt fordi jeg har oprettet mig som Premium kunde. Det betyder, at man betaler 39 kr. om måneden for sit medlemskab (den første måned er gratis, læs mere her). Til gengæld er der altid gratis fragt og alle varer 10% billigere end den normale pris, som i forvejen er under butiksprisen. Det lyder måske som en hjemmeside for gadgets og det er det også. Men tag lige et kig under “Skønhed og accessories” – der er meget at komme efter. Min yndlings BB-cream finder I her.

89928-forside

Billede fra Coolshop.dk

Den sidste webshop jeg vil tippe om, handler faktisk udelukkende med beauty-produkter. Fidusen er at hjemmesiden er tysk. Her kan man købe rigtig mange spændende mærkevarer. De har endda en separat side, kun til Chanel! Det produkt jeg vil tippe om, er dog fra et andet mærke og det er et af dem som koster kassen herhjemme. Det drejer sig om supersælgeren M2 Beauté Lashes. Den kan findes her til den nette sum af 95 euro (714,50 DKR). Hvis man er heldig (og det er man næsten hver måned), kan man finde en rabatkode på op mod 10 euro på hjemmesiden her.

M2-BEAUTE-M2LASHES-Eyelash-Activating-Serum-23815x1_1

Billede fra parfumdreams.de

Jeg shopper også en del fra de britiske webshops, da de er billigere end de danske og har rigtig mange lækre brands. Jeg kan blandt andet anbefale feelunique, lookfantastic og beautybay. Ulempen er, at der tit er længere leveringstid fra UK.

God fornøjelse!

 

7 thoughts on “Oversete webshops

    • sofiebjensen says:

      Hej Pia 🙂
      Så vidt jeg kan se, kan man bruge koden: Spring17pd10 ved køb over 65€ man skal bare huske at logge ind ellers registreres koden ikke.
      Håber det virker!
      – Sofie 🙂

      Like

  1. Pia says:

    Hej igen Sofie

    Jeg er nu logget ind og har skrevet koden, men de skriver at koden kun gælder for nye kunder.
    æv jeg har for 101 euro.
    Mvh Pia

    Like

Leave a Reply

